En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Vill hem, kan någon rädda mig från detta helvete?

Kategori: Allmänt

Ja, rubriken säger ju allt.

M's storasyster har varit på mig nu också! Hennes dotter har tydligen haft anorexia i flera år. Samt att hon jobbar med det. Jävligt rolig lördag! Hela jävla helgen är förstörd. Ligger uppe på M's föräldrars säng och gråter. Vill bara hem.

Blev i tvingad tårta också! Tack för den. En liten bit frozen cheesecake och någon slags marängtårta med grädde, jordgubbar och blåbär. Bara för att dom tycker att jag behöver mer fett på kroppen.
"Jaha?! Vart fan då?? Jag ser ju ut som en flodhäst" hade jag lust att skrika.

Vill bara lägga mig i sängen hemma och dö. Aldrig mer vakna upp.
Förstår inte hur jag ska klara av morgondagen. Morsdag. Ska bjuda mamma på restaurang. Som tur är har jag valt en med gi-rätter! Och jag ska fan i mig inte äta mycket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: