En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-07-15

Kategori: Allmänt

God morgon smalisar! :)
 
Idag är en sådan där dag då det känns som om allt kommer gå åt helvete. Vädret suger. Jag är tjock. Känner mig enorm. MEN jag ska försöka hålla humöret uppe.
 
Startade dagen med en 30 minuters rask promenad med hunden. Sedan gjorde jag i ordning frukost åt mig och M.
Har precis tagit en varmdusch, är så himla frusen av mig!
 
Idag ska vi ta det lugnt här hemma fram till klockan 12, äta lunch och så. Efter ska vi till engelska parken, som ligger på vägen till Vaxholm, för att ta en långpromenad med hunden. M är inte jätte taggad på det, med tanke på vädret. Men jag lyckades övertala honom. Måste ut och röra på fläsket!! 
 
Känns som om jag har världens bloggtorka för tillfället. Är det något ni vill läsa om? Tips, recept, fakta om mig? 
 

Uppdaterar mer under dagen! <3
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Får du mens?

    Om inte, är du inte orolig att du har minskat dina chanser att få barn i framtiden?

    Detta är nämnligen något jag går & är orolig över..
    Kram

    Svar: Nej, eller jag åt p-piller fram tills någon vecka sedan. Då hade jag mens, men den var inte naturlig utan det var tack vare p-pillren som jag fick konstgjord mens typ. Men jag kollade med min läkare och hon sa att jag skulle avvakta med p-piller, så just nu äter jag dom inte och har ingen mens. Jo, det är klart jag är orolig att jag inte kommer kunna få egna barn. Men jag skulle mer än gärna kunna tänka mig att adoptera ett barn :) Kramar
    Linnea

    2012-07-15 | 11:27:37

Kommentera inlägget här: