En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-07-14

Kategori: Allmänt

God morgon!

Har nu varit vaken i 3 timmar.

Gått en 40 minuters promenad med hunden innan frukost och gjort frukost på sängen åt M (som vanligt)! ;) Just nu ligger vi i soffan och kollar klart på filmen vi hyrde igår.

Jag var så trött igår kväll och orkade nämligen inte se klart den, somnade vid 10 tiden.. Idag ska vi till Norrtälje och gå på american car show, mys! Hoppas bara vädret håller i sig. Vill så gärna ha klänning men fryser så fort solen går i moln.

Vad ska ni göra idag?

Styrkekramar <3

Kommentarer

  • Sandra säger:

    låter som en jätte mysig dag.
    själv förbereder jag mig mentalt för att åka hem till några vänner ikväll och äta middag..

    Svar: Ja, det var riktigt trevligt! Träffade en kollega/vän som jag inte träffat på över en månad.Låter trevligt! Hade ni det kul? :) Kram
    Linnea

    2012-07-14 | 10:41:26
    Bloggadress: http://happyskinnygirl.blogg.se
  • Linnea säger:

    Varför är du vaken så tidigt varje morgon?:)
    Låter som en rolig dag! Jag ska fortsätta måla ett rum!:)

    Svar: Jag kan inte sova längre, tyvärr! Önskar att jag kunde men vaknar av mig själv runt 7 tiden varje dag :( Ja, det var väldigt trevligt :) Okej! Blir det bra? Kram
    Linnea

    2012-07-14 | 10:56:25
    Bloggadress: http://www.harviljamenintekraft.blogg.se

Kommentera inlägget här: