En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Vikt och sånt

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag har varit extremt dålig på att uppdatera. Speciellt om saker som är intressanta. 
Har ju bott hos min sambos föräldrar sen i fredags, men nu är jag hemma igen! Så förhoppningsvis blir det lite mer roliga inlägg och mer betydelsefulla.
 
Vägde mig i fredags innan vi åkte. Har nämligen fått tillbaka vågen!
Den visade 38 kilogram. Nu vägde jag mig igen när jag kom hem. 37,7 kilogram med kläder.
Dessutom med två mål mat i magen.
Lycka! ska bli spännande att se hur dommen lider imorgonbitti. Utan kläder, på morgonen, tom.
 

Kommentarer

  • Fjädervikt säger:

    Hej fina du, jag trodde att du skrev att du hade nått din målvikt för ett tag sedan? Om inte, vad är din målvikt? Är det inte en bra idé att sätta någon slags gräns, som du uppnår och sedan sakta börjar äta normalt igen? Eller varför vill du fortsätta gå ner just nu? Kramar.

    Svar: Hej! :)Jo, min målvikt var ju 40 kilo.. Men kände mig tjock igen, några veckor efter. Just nu vet jag inte vad min målvikt är, jag är nöjd som jag ser ut nu. Anledningen till att jag fortsätter att gå ner i vikt är för att jag inte vågar börja äta normalt igen, är så rädd att gå upp i vikt. Så därför fortsätter jag äta som jag gjort tidigare :) Kramar!
    Linnea

    2012-07-17 | 16:44:35
    Bloggadress: http://memorera.blogg.se
  • Jenny säger:

    Hej...jag blir orolig över din vikt...finns det inte risk att du blir tvångsinlagd med din låga vikt? Jag vet själv att det är lockande att gå ner så mycket som möjligt...men tillslut orkar inte kroppen mer och det kan ske när som helst utan förvarning. KRAM

    Svar: Hej!Jag har skickat in en egen anmälan till SCÄ och väntar på svar. Jag vill egentligen inte få hjälp för jag anser mig själv inte som sjuk, jag gör det för min mammas skull.. Nej jag vet, har redan märkt att kroppen börjar säga ifrån. Min puls ligger mellan 40-50 varje dag. Kram!
    Linnea

    2012-07-17 | 16:54:40
  • Nomyy säger:

    Jag vet att det är läskigt att äta, men fina du, var försiktig med dig själv bara <3

    Svar: Sv: Absolut, försöker få in kolhydrater varje dag men det tar emot så extremt mycket :( <3
    Linnea

    2012-07-18 | 00:23:09
    Bloggadress: http://nomyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: