En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Fråga 8

Kategori: Allmänt

Fråga 8 - WHAT DO YOU NORMALLY EAT?
 
Jag äter det mesta. Förutom rött kött och laktosprodukter.
Men om jag själv fick bestämma så skulle jag leva på frukostmat. Jag äter helst yoghurt, gröt, keso, kvarg, bär och frukt. Det som känns lätt för magen att smälta. 
 
Frukosten består alltid av yoghurt, kvarg och bär. Till lunch brukar det bli gröt, eller något med keso. Typ lite tonfisk, eller någon sallad av något slag. Sen till middag blir det gröt om jag är själv, annars fisk eller kyckling och sallad till det.
 
Jag undviker kolhydrater så gott det går, men eftersom jag nu ska bli "frisk" så tvingar mamma, pappa och sambon min i mig kolhydrater till minst 1 mål om dagen. Synd för dom att dom inte lyckas speciellt bra. Mamma och pappa är på landet + att jag bor inte med dom och M vill inte tjata. Vi har sagt att det är upp till mig, vi vill inte att det här ska tära på vårt förhållande.
 
/ Linnéa <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: