En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Sommaren börjar... NU!

Kategori: Mat

Det är helt sjukt att det redan är 31 maj. SISTA MAJ. Imorgon är det juni och sommarmånaderna börjar.
Någon mer än jag som känner av paniken? Stressen över att sommaren är här nu?

Måste verkligen åka in till stan och shoppa också. Alla shorts är förstora, jag kan bara ha 1 par jeans. Alla andra hänger och sitter jätte pösigt. Inte snyggt. Men vart kan man köpa jeans som är mindre än W23?
Kanske Hollister har på barnavdelningen, deras jeans är ju snygga.
Sen måste jag till Urban Outfitters och köpa shorts. Får bli nästa vecka helt enkelt.
Är ju fullbokad hela helgen.

Nog babblat om mina kläd- & viktproblem. Förstår om det är tråkigt att läsa om. Jag är så depprimerande, ber om ursäkt för det.



Den här dagen ska jag inte sumpa. Det är en ny dag och nya tag som gäller!
Startade morgonen med en rask promenad till jobbet. Gick en liten omväg och brände 130 kalorier. Känns bra!

Frukosten var med mig som vanligt. Har precis ätit upp den. Lika god som vanligt!
Den bestod utav: 90g Activa naturell, 20g lätt Kesella, 1 st passionsfrukt, 20g frysta hallon, 1g riven kokos med kanel och mycket psyllimfrön. Ca 109 kcal.

image description
Dagens frukost

Anledningen till mycket psyllimfrön är för att jag vill få fart på magen. Efter all skit jag åt igår så vill jag bara få ut det ur systemet.

Än så länge ligger jag på -21 kalorier och det känns riktigt bra att starta dagen på det sättet.
Hoppas att ni får en bra dag <3

Kommentarer

  • anonym säger:

    Sv: Kram!<3

    2012-05-31 | 10:49:43
    Bloggadress: http://harviljamenintekraft.blogg.se/
  • Mi säger:

    Räknar aldrig minus från träning. Blir för förvirrad och vill inte äta mer bara för att jag tränat vill gå ner mer istället och typ känns dumt att äta det jag tränat bort lixom. Men om jag tränat mycket brukar jag kunna äta lite över 1000 utan mega ångest men ångrar det ändå. Men det funkar säkert bra att göra så för vissa:)

    Mått lite dåligt svarar helt på kommentarerna ikväll. kram<33

    2012-05-31 | 11:26:57
    Bloggadress: http://hitmeonemoretime69.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Jag känner av paniken, känner exakt som du just nu och jag hoppas verkligen vi lyckas:)

    Hoppas jag kan fasta nu ett bra tag utan föräldrarna ska påpeka något, har du något...

    Kämpa, kämpa, du är duktig:)

    2012-05-31 | 11:42:50
  • louise säger:

    Jag känner av paniken, känner exakt som du just nu och jag hoppas verkligen vi lyckas:)

    Hoppas jag kan fasta nu ett bra tag utan föräldrarna ska påpeka något, har du något...

    Kämpa, kämpa, du är duktig:)

    2012-05-31 | 11:43:15
    Bloggadress: http://wewantskinnybitches.blogg.se/
  • Missa säger:

    Hm. Messa mig så kan vi bestämma enklare? jag har comviq. nr i epostfält. kram ♥

    2012-05-31 | 12:44:36
    Bloggadress: http://perfectlythin.webblogg.se/
  • mybetterself säger:

    Sv: Tillsammans kan vi klara det! :)



    Jag känner verkligen paniken. Jag har massor med kläder varav jag ser fet ut i allt. Suck. Blir inte så mycket uteliv för mig. :/

    2012-05-31 | 13:01:04
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/

Kommentera inlägget här: