En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Regn och rusk

Kategori: Mat

Härligt väder vi har det här i Stockholm. Åskar, blixtrar och det öser ner!
Som tur är var det uppehåll under min lunch så han ta mig ut på en kort powerwalk, 3,40 km och brände 140 kcal. Precis när jag gick innanför dörrarna på jobbet så var det som om himlen öppnade sig och det började ösa ner. Haha, snacka om tur!

Åt lite lite lite lunch innan jag gick ut och gick. Det tog emot vill jag lova men försöker äta 3 gånger om dagen för att hålla igång förbränningen.

Till lunch blev det: 50g babyspenat, 1 msk rivna morötter, 10g gurka, 2 st körsbärstomater, 20g gul sparris, 1 rädisa, 1g riven parmesan, 6st kyckling bitar och 100g vattenmelon. Ca 91 kcal.


Dagens lunch
(åt inte ens allt. Lämnade 2st kycklingbitar, lite sallad och en gurkskiva)

Jag blev så sjukt mätt. Samt att jag har fortfarande ångest från igår.
Nu ligger jag i alla fall på minus 70 kalorier.

Nu ska jag ner på återbesök hos läkaren angående min mage!
Önska mig lycka till! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: