En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Plugg

Kategori: Allmänt

Fyfan vad det går dåligt..! Känner mig helt värdelös. Arbetet ska vara klart typ nu?! Och jag har knappt kommit halvvägs. Det är så svårt. Kan inte programmen och allt blir bara fel när jag försöker göra någonting..
M var hemma nyss och hjälpte mig att komma igång. Men han har dragit in till stan nu för att träffa en kompis, dom ska boka hotell till deras resa till NY i augusti. Önskar att han var här, han kan i alla fall grunderna.
Fryser gör jag också och vill bara gå och lägga mig. DEPP på hög nivå vill jag lova.
Ska jag nöja mig med det jag har gjort och skicka in arbetet så att jag kan gå och lägga mig?
Jag vill, men borde inte.
Taggar till med lite vackra tinspo-bilder. Önskar verkligen att jag var sådär vacker, så perfekt.
Den dagen det går att göra en smidig och snabb benförlängning så kommer jag vara den första som bokar en tid hos en plastik-kirurg. Hatar verkligen mina ben!
Undrar om en sträckbänk hjälper?

Fan vad jag är misslyckad. Ett jävla freak som inte duger till nått.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: