En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Middag trots allt

Kategori: Mat

Det blir middag trots allt.. Är så illa tvungen, M kommer kontrollera att jag har ätit när han kommer hem.
Han och mamma verkar vara jävligt på mig med mat så lika bra att äta men så lite som möjligt.

Middagen består av: 1 Wasa thin med makrill, 1,5 dl lågkalori kräm och 0,5 dl valio laktosfria lättmjölk. 120 kcal.

Det som är positivt är att jag fortfarande ligger på minus i alla fall (-17 kcal för att vara exakt) sen åt jag inte hela salladen till lunch heller :)

Kommentarer

  • Mi säger:

    Usch nä men tack. Låren e hatobjekt nr 1 för mig!

    Och åh avundsjuk jag blir när jag ser hur duktig du har varit idag åh! Jag har nog nästan aldrig legat på minus :/

    2012-05-22 | 21:05:50
    Bloggadress: http://hitmeonemoretime69.blogspot.com

Kommentera inlägget här: