En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Lunch

Kategori: Mat

Det blev lite lunch ändå.. Jag är hopplös. Åt dock väldigt lite och sen gick jag ut på en powerwalk och brände 200 kcal! Underbart. Känns lite bättre då, ska försöka hinna med en pw varje lunch framöver.

Jag jobbar dessutom till kl 17.00 idag så lika bra att få lite mat i magen så att man orkar. På det blir den en rask promenad hem för att dumpa väskan för att sedan gå ut på en promenad igen. Om vädret håller i sig ska jag och M gå och spela minigolf också! Mys. Måste bara komma på en ursäkt för att slippa middagen, men det borde inte vara några problem :)

Dagens lunch:

1 gurkskiva, 1/4 tomat, 2 champinjoner, 1 msk rivna morötter, några majskorn, 1 bit blomkål, 1 msk rödkål och till salladen tog jag lite quorngryta. Ca 167 kcal


Uppdaterar ikväll igen med dagens in- och uttag! Stay strong <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: