En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

I väntan på M

Kategori: Allmänt

Go kväll!

Nu har jag ätit klart och motionerat klart för idag! Totalt hamnar jag på -464 kcal.

Gick en promenad på 8 km efter jobbet, inte pw dock, men en lugn promenad. Sedan gick jag direkt till affären och handlade det som behövs till landet.

M slutar om ca 1 timme och då bär det av! Ska bli skönt att komma bort men är lite orolig. Rädd. Rädd att vi mest kommer sitta inne då det ska bli dåligt väder. Måste ju röra på mig! Får helt enkelt smyga ut på morgnarna och ta en lång pw. Sedan måste, MÅSTE, jag verkligen plugga också. Ska ju vara klar med mitt examensarbete till på måndag och jag har inte ens börjat. Panikångest!

Ska försöka att uppdatera så mycket som möjligt. Men fokus på plugg, kost och motion står högst på listan. Måste se minus på måndag morgon! Annars får jag seriöst panik. Då ger jag upp, om jag är så pass värdelös att jag inte ens kan gå ned ett enda litet gram på en hel helg..

Hoppas ni får en trevlig fredagkväll!

 

Kommentarer

  • Mi säger:

    sv: aw haha vad bra att jag gör dig hungrig:PP nä men varit lie nojjig med det här pro-ana grejen nu har typ dom som var värst och skrev tips på hur man ska spy lättast etc stängt ner men ändå vill lixom inte på verka någon negativt men ändå förstår att om någoon som väger typ 50 kanske blir triggad av att läsa att jag väger 40 asså vet inte men de här e ju min blogg/dagbok så vill kunna skriva exakt vad jag känner å tänker, utan att anpassa mig massa. Men vill ändå inte skada lr pränga på någon ohälsosamm livsstil. Om du vill ha mer ut förligt recept på något så kan du säga till! skriver bara ut sånt som jag räknar kalorier i så skriver inte alltid kryddor lr om jag har vatten i eller om du vill veya mer hur jjag bakat/lagat det.

    2012-05-13 | 23:58:34
    Bloggadress: http://hitmeonemoretime69.blogspot.com
  • Mi säger:

    Aha förstår hoppas och önskar att du kommer känna dig nöjd när du når 42. Tyckte du hade väldigt fin kropp på bilden med bikinin. Men viktigt att du trivs själv oxo klart. Det var inte min arm på bilden har lite skärsår från när jag var 13-14 men iprinsip inte gjort sånt sen dess :)

    kram<3

    2012-05-14 | 00:02:48
    Bloggadress: http://hitmeonemoretime69.blogspot.com

Kommentera inlägget här: