En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Home sweet home

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma!
Resan från helvetet? Ja, ungefär så..
Både M, hans mamma och min mamma har varit på mig varje dag hela tiden om att jag måste äta, hur min kropp kommer sluta fungera och så vidare. Ms mamma jobbar inom vården så hon ser fall av anorexia varje dag. Vilket jag inte har!!

Dom har tvingat i mig mat och verkligen suttit och stirrat när jag äter för att kontrollera mig. Mamma har gråtit varje dag och sagt om jag inte äter eller går upp några kilon så kommer dom söka vård åt mig. Så ja resan har inte varit den roligaste. Hatar verkligen att se henne så orolig. Men jag är ju inte sjuk och jag har kontroll över min viktnedgång. Hoppas bara hon ser det.

Men när dom inte har tvingat i mig mat så har det varit väldigt trevligt. Skolan som jag besökte verkar sjukt bra och rolig!! Vill så gärna börja där, men jag har en lång väg kvar. Måste gå fler kurser här hemma i Sverige först.

Det har blivit en del shopping också, det är ju alltid kul! Right? ;) har köpt 3 par skor, två klänningar, massor av underkläder, 2 par leggings, några toppar och en kjol. Längtar tills jag kan använda det! Har ju inte långt kvar till underbara 42kg, som är min målvikt.

Ska dock inte väga mig för ens på fredag morgon. Med tanke på hur mycket mat jag har blivit i tvingad under denna resa.. Vågar inte. Vill inte se.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering under helgen men det har som sagt varit fullt ös hela dagarna. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: