En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Helg

Kategori: Allmänt

God morgon!

Då var man på jobbet igen då. Har redan förbränt 336 kalorier. Kännas som jag är på topp för tillfället!
Frukosten bestod av det vanliga, 100g activa, 100g färska jordgubbar, 10g frysta hallon med kanel och psyllimfrön. 107 kcal.

Så just nu ligger jag på -229!
Sen blir det minst två promenader till idag á 30 minuter. Kanske blir en till framåt kvällen också eftersom M jobbar ju kväll och vi åker inte till landet för ens vid 21.00.
Ska nog hoppa middagen dessutom. Älskar att känna mig tom.

Däremot ska jag äta "riktig" lunch idag. Brukar ju annars bara bli lite sallad från salladsbaren här på jobbet.
Men idag ska vi äta i matsalen, så det blir antingen vegitariskt, soppa eller fisk. Har inte bestämt mig än, får se vad jag är sugen på då!

Juste! En fråga som jag verkligen skulle uppskatta om någon kunde svara på!!
Fick min mens igår, jag äter p-piller och då ska ju mensen komma regelbundet. Nu är den en vecka förtidig..
Kan det ha något att göra med min viktminskning?

Juste, eftersom mensen har kommit så bestämde jag mig för att väga mig nu på morgonen.
Nuvarande vikt: 43,1 kg, BMI 16,8. TJOHO!

Efter helgen hoppas jag på att få se 2an. Ska tvinga med M på cykelturer och långa promenader :)
Vad ska ni göra i helgen?

Stay strong <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: