En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Frusen

Kategori: Mat

Har precis slängt i mig lite mat. Om 10 minuter är det dags för en timmes lunch = 1 timmes promenad!
Jäklar vad jag ska bränna kalorier. Hoppas bara solen kan hålla sig framme och att blåsten avtar.

Dagens lunch blev en ihop plockad sallad nere från salladsbaren.
50g isbergssallad, 1 msk rivna morötter, ½ tomat, 10g gurka, 10g groddar, 10g oliver, 6 champinjoner, 1 tsk majs och två msk tonfisk.

image description
Dagens lunch

Det blev även en liten liten efterrätt på salladen. Nämligen en skiva vattenmelon. MUMS!

image description

Totalt landade lunchen på ca 88 kcal. Det kommer jag lätt bränna bort nu på promenaden.
Skönt! Sen ska tydligen M iväg till en kompis ikväll så slipper middag.

Jag är så sjukt frusen. Sitter här med linne, kofta och poncho. Jag fryser ändå och näsan rinner.
Känner hur styva min bröstvårtor är! haha, too much inforamtion. Sorry.
Vill inte bli sjuk! Eller det skulle vara ganska nice att bli sjuk till helgen, då kan jag skylla på att jag inte har någon matlust när vi är på landet.

Nu ska jag ut och gå! Wish me luck, så jag inte dör menar jag ;)

Uppdate: 5,21 km, 46 minuter, - 205 kcal.
Skön powerwalk.





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: