En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Frukost i solen

Kategori: Mat

Frukost: 50g activa naturell, 50g Ica lätt kvarg, 1/4 nätmelon, 20g hallon, 1g riven kokos med kanel och psyllimfrön samt en kopp kaffe. Ca 101 kcal.

Det var otroligt gott med melon i yoghurten, för omväxlings skull menar jag :)

Just nu sitter jag i bilen på väg hem till M's föräldrar. Vi ska hjälpa till att fixa i ordning innan alla gäster kommer. Jag tänkte erbjuda mig att ta en promenad med hunden. Måste ju röra på fläsket lite idag i alla fall!

Kommentarer

  • Olle säger:

    Fan vad duktigt! Jag ska också försöka för det skulle vara så skönt att ha shorts. Men nu ska det bli lite svalare ett tag så jag kanske tillomed hinner komma till en punkt att jag känner mig bekväm i det.

    2012-05-26 | 12:49:06
    Bloggadress: http://ciggaretterochkaffe.blogg.se/
  • anonym säger:

    Sv: Vad roligt med ny en blogg att följa!:)

    Jag ska inte följa deras regler nå mer nästa vecka. Jag vill få BUP ur mitt liv, nu när jag slutar. Måste komma över min kontaktperson så fort som möjligt annars kommer jag bara gå runt och må dåligt för att jag saknar henne.

    Åh, jag ogillar födelsedagskalas, förstår paniken. Nej, jag vet faktiskt inte. Ät inget, vilket är lättare sagt en gjort men ändå..;/<3 Tack! Kram!<3

    2012-05-26 | 12:57:54
    Bloggadress: http://harviljamenintekraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här: