En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Fjäderlätt

Kategori: Mat

Känns som jag är på rätt spår igen!
Även om magen fortfarande är svullen, vågen står still och jag fortfarande är tjock.

Efter frukost och lunch samt 3 av mina 5 promenader idag så ligger jag på -269 kcal.
Känns otroligt skönt måste jag medge. Ska ju dessutom gå på crossen en timme efter jobbet!
Jag har bestämmt mig. Jag ska bli lätt som en fjäder. Ha en platt mage, fina ben.

Ska försöka att inte äta någonting mer idag, min mage ska vara platt imorgon när jag vaknar. Där med basta!

Är det någon som vet hur det är med vädret i stockholm i eftermiddag och imorgon föresten?
Ska ju gå hem från gymmet och sedan ta en promenad när jag kommer hem. Men jag vill gärna inte gå i regnet. Lite trist.
Vädergudarna verkar ha bestämt att det ska regna från 16.00 och imorgon. I alla fall dom i min iphone.

PUSS <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: