En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Färskt från imorse

Kategori: Bilder på mig

Här kommer två dagsfärska bilder på min äckliga kropp. Tog dom imorse efter jag hade duschat.
Anledningen till att jag lägger upp en massa bilder på min kropp, trots att jag tycker den är ful och äcklig, är för att jag vill dokumentera. Se resultaten. Kunna blicka bakåt och bli glad när jag ser skillnaden, min framgång.

Inte för att för att få en massa uppmärksamhet eller liknande. Vill bara klargöra det så ni inte missförstår mig.
Jag är inte nöjd med min kropp än, men en dag hoppas jag att jag kan vara nöjd.
Känna mig stolt och snygg i en bikini. Hoppas att den dagen kommer snart då sommaren redan är här!


image descriptionimage description

Vägde mig imorse igen, kan liksom inte låta bli trots att det tar emot. Och jag vet att man kanske inte borde väga sig varje dag men det är som ett slags beroende.

Morgonvikt: 41,5 kg, BMI: 16,2.

Åh, jag vill ha tillbaka min vikt jag hade i söndagsmorse. 41,1 kg.
Hoppas jag får se dom siffrorna snart igen! Men är rädd att det kommer bli mycket mat denna vecka.
Middag hos mamma och pappa imorgon. Landet med familjen över helgen.
Deras tjat om mig och mat är inte nådig. Suck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: