En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

FANFANFANFANFAN!!!!

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet och gråter, har världens ångest- och panikattack. Vill bara hem. 30 minuter kvar. Känns som en evighet.

Mötet med läkaren gick åt helvete! Var tvungen att väga mig. Vågen visade runt 42 med kläder och skor. Han såg direkt att jag hade gått ner ännu mer sen sist vi sågs. Ska träffa honom med mamma på måndag igen klockan 11 ang hur vi ska gå vidare med det här.

JAG ÄR INTE SJUK. jag har kontroll över det här. Varför kan ingen se det?
Han vill även att jag ska träffa en terapeut som jag kan gå hos. Varför händer det här mig?
JAg är inte ens smal.

Han har i alla fall lovat mig att säga till mamma att inte tvinga i mig mat utan låta mig ta det här i min egna takt. Jag vill inte flytta hem igen och bli övervakad! Det är verkligen det sista jag vill. Jag vill inte gå upp. Han säger att jag måste gå upp till minst 47-48 kg!!!!!!!!!!!!! va fan!? kommer ju se ut som en sumobrottare. Hjälp mig! Vad ska jag göra?

Jag vet att det här inlägget är helt osammanhängande men måste skriva av mig.

jag har i alla fall sagt till mamma att hon borde vara glad att jag ska äta husman med syrran och M ikväll. det blir hemmagjorda köttbullar med makaroner. BLÄ! och jag sa till henne hur mycket det tar emot, att jag redan har ångest över det. Hon sa att hon förstod men att hon är stolt över mig. Jag ska dock bara ta pytte lite makaroner och sen mini keso. Jag vägrar bli tjock igen.

Tydligen har mamma och min syster gråtit ikapp hela dagen på grund av min vikt. Vi kallar min syster A. A hade tydligen blivit väldigt chockad och orolig igår men inte sagt något till mig.

ÅH VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA MISSLYCKAD*?!
VARFÖR ÄR JAG SÅ FET?!
VARFÖR KAN INGEN SE ATT JAG ÄR FRISK?!


KAN NI HJÄLPA MIG, komma med tips på hur jag kan lura dom att jag äter?
För jag vet att många av er fortfarande bor hemma till exempel, hur gör ni för att lura era föräldrar/närstående?

NI BETYDER ALLT <3
nu ska jag gå och dö.

Kommentarer

  • S säger:

    Fina du<3 tyvärr har jag inget bra svar på hur man döljer det för sina nära.. Jag äter liiite när jag är själv. Och försöker äta som min Sambo eller som mina föräldrar när jag väl äter med dem. sen går jag ut och springer efteråt...

    2012-05-31 | 18:09:37
    Bloggadress: http://happyskinnygirl.blogg.se/
  • mybetterself säger:

    Posta bilder på mat som du påstår dig själv äta på facebook och om du har en annan blogg. Det ska vara rimliga saker som de skulle kunna gå på att du äter.



    Säg att du ska ut och fika med en kompis och ta bilder på dig med någon random muffin.



    Om du är hemma så kan du ta smulor från brödrosten och lägga på en tallrik, kladda lite smör på en smörkniv och lämna det i diskhon.



    Det är allt jag har. Jag hoppas att det löser sig <3

    2012-05-31 | 19:01:02
    Bloggadress: http://mybetterself.blogg.se/
  • louise säger:

    förstår dig, var på arbetsintervju idag och måste på utbildning rätt sent nästa vecka:( blää men du är duktig:)

    2012-05-31 | 20:12:49
    Bloggadress: http://wewantskinnybitches.blogg.se/
  • w säger:

    hur gammal är du?

    2012-05-31 | 20:27:28
  • E säger:

    Jag avskyr när andra ska lägga sig i! Speciellt om man inte ens är sjuk, åh.

    Sv; tackar tackar. :)

    Kramar

    2012-05-31 | 21:47:00
    Bloggadress: http://bestfriendwithana.blogg.se/
  • E säger:

    En sak jag läste på en blogg var att en tjej köpte tyngder som man kunde sätta fast runt fotlederna, så när hon skulle på invägning gick hon in på toaletten precis innan och satte fast dom runt benen. Dom syns inte om man har mjukisbyxor, eftersom att dom är smala.

    2012-05-31 | 21:50:10
    Bloggadress: http://bestfriendwithana.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Gumman, om du ser ut som en sumobrottare vid 47 kg, vad ser inte jag ut nu som väger 64? Inte för att vara den som är den, men det är inte realistiskt. Nog för att du kan känna dig som en, men du ser definitivt inte ut som en.

    2012-05-31 | 22:21:08
    Bloggadress: http://justwaitandsee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: