En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Eftermiddagen

Kategori: Allmänt

Har varit ett rent helvete. Bästa vännen kom över, mamma och A hade pratat med henne. Har inte träffat henne på säkert en månad. Hon och A satt och grät och sa hur smal och sjuk jag såg ut. Kul! Vill inte gå upp. Jag vägrar. Jag ska ner 1 kg till.

Men jag låtsades som om jag ska försöka, nu gäller det bara att fejka till tusen!

Blev i tvingad pasta och gräddsås också. Som tur var fick jag ta lite bara jag åt. Så jag åt 4 hemma gjorda köttbullar, 1/2 dl fullkornspasta, 1 msk mini keso, lite gurka och paprika. Ca 200 kcal? Bild nedan, åt inte ens all pasta och lämnade som sagt en köttbulle. Usch. Känner mig äcklig.

Tack för alla stöttande och fina kommentarer! Jag ska svara på alla ordentligt senare. Men just nu sitter jag i bilen med A. Ska sova hos mina föräldrar inatt, sen blir det landet över helgen. Så kommer inte kunna uppdatera så mycket. Men måste verkligen sköta mig med maten. Ingen kan eller får tvinga mig. Mamma har lovat.

Ni är bäst! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: