En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Dålig uppdatering

Kategori: Vikt

Hej på er!

Förlåt för den låga uppdateringen men jag mår inte så bra just nu.
Kan eller vågar inte äta något för min mage svullnar upp som en ballong och får inte gå på toa på flera dagar.
Ska åka upp till landet under helgen med min kära mor som alltid finns där för mig.
Älskar henne, hon är min bästa vän.

Vi ska försöka lösa mysteriet med magen och jag ska testa att äta laktosfria produkter och se om det kan vara problemet. Hur som helst. Jag tar en bloggpaus och är tillbaka på måndag med nya tag.


Typ såhär blir min mage så fort jag äter något. Och då äter jag inte mycket eller onyttigt.
Som i morse då åt jag 1 dl lätt yoghurt, 1 dl frysta bär och lite all bran flingor. Min mage blev enorm och uppblåst. Ser gravid ut.
Kvinnan på denna bild är gravid.. Jag är 160 cm lång och väger 43,8 kg, och min mage blir sådär! Då överdriver jag inte. Ska ta en bild på min mage nästa gång jag äter så får ni se.


Hoppas att ni får en underbar helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: