En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Clean

Kategori: Bilder på mig

Ligger nere på innergården, solar och läser min braiga bok! :) super väder idag! Samtidigt som vi håller på att tvättar. Ska bli skönt med lite rena kläder! Allt är ju typ för stort! Haha..

Ska nog ligga här till 15-16 för att sedan gå upp och göra mig i ordning och gå in till stan för att äta middag med mamma och pappa. Blir nog en promenad hem också! Då kommer jag ha gått ca 14-16 kilometrar idag. Så kanske jag kan få slippa ångest idag.

Vi ska ju äta på restaurang. Raw på rörstrandsgatan. Min absoluta favorit. Det är en moderniserad sushi restaurang. Har kollat in menyn typ 100 ggr i veckan så jag vet vad jag ska ta. Det lutar åt halstrad tonfisk med grillade grönsaker. Kan ju inte vara så mycket kalorier i det?

Till frukost blev det det vanliga: 100 g activa, 30 g Ica lätt kvarg, 20 g nätmelon, 20 g frysta blåbär och hallon, 1 g riven kokos med kanel och psyllimfrön. Sen självklart en kaffe till det. Ca 106 kcal.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: