En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Blå som i blåbär

Kategori: Allmänt

Känner att jag blir duktigare och duktigare på att uppdatera bloggen. Samtidigt som jag har hittat en bra balans mellan min motivation till att gå ner i vikt och mitt sociala liv.

Just nu ligger jag nerbäddad i soffan. Har på mig sjukt mycket kläder samt en stor varm filt och jag fryser som ett djur! Älskar det. Mina händer har varit blå/lila hela dagen. Gott tecken, right?!

Dagen allt som allt har gått riktigt bra. Åt visserligen lunch som inte var planerat men det känns ändå okej. Har ju sluppit middagen ;)

Dagens intag landar på: 284 kcal
Dagens uttag landar på: -549 kcal
Så just nu ligger jag på -265 och jag ska inte äta något mer idag. Det kanske blir en kopp te senare.

Jag och M var och spelade minigolf tidigare ikväll. Jag förlorade stort! Haha, jag är så extremt dålig. Om ett slag går åt skogen så tappar jag all motivation och koncentration.. :p han vann i alla fall med hela 14 slag! Sjukt. Jag ska ha revansch! Helt klart.

Blir nog ingen mer uppdatering idag. Är för trött, ska se desperate housewifes och sedan gå och lägga mig.

Hoppas att eran dag har varit lika bra som min! <3

Kommentarer

  • Missa säger:

    den 17:e maj 09:00 läggs alla deltagare ut och då kan man börja skicka in (den kvällen) sina kilometrar så uppdaterar jag! ♥ Bra att du är taggad :D

    2012-05-15 | 22:35:15
    Bloggadress: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: