En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-05-22

Kategori: Mat

God Morgon!

Nu börjar uppdateringarna som vanligt igen. Tillbaka till verkligheten.
Måste verkligen skärpa mig med maten nu. Har blivit alldeles för mycket socker och fett i London.
Tack för den!

Det jobbigaste med att vara i London var att jag inte kunde använda ShapeUp med tanke på att jag inte var uppkopplad mot internet hela tiden. (Hade iof gratis wifi på hotellet men hade inte skrivit upp vad jag ätit under dagen.)

Har precis ätit lite frukost bestående av: 100g Activa naturell, 20g lätt kvarg från ica, 100g frysta hallon & blåbär, 1g riven kokos samt kanel och psyllimfrön. Ca 117 kcal
Så just nu ligger jag på +1 kcal, tack vare min morgonpromenad till jobbet imorse. Känns skönt att börja dagen med 0.

Idag är en lång dag, jobbar till 17.00. Fattar inte hur jag ska orka! Vill bara hem och lägga mig på balkongen med en bra bok och sola. Men det får tyvärr vänta tills helgen.
M jobbar till 20.30 idag så jag kommer troligtvis hoppa middagen idag och till lunch blir det antingen vegetariskt eller sallad.

Nu måste jag jobba lite, uppdaterar mer under dagen.
Stay strong girls! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: