En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-05-17

Kategori: Allmänt

God Morgon!

Har varit vaken ett tag men har precis satt mig i soffan för att äta lite frukost.
Det blir: 100g Avtiva naturell, 3 jordgubbar, 30g frysta blåbär & hallon med lite riven kokos, kanel och psyllimfrön.
Ca 91 kcal. Hade ingen kesella kvar så fick bli lite mindre till frukost idag. Kände att det inte var någon idé att gå och handla eftersom vi åker till London imorgon.

Glömde dessutom att ta en bild på frukosten men ni vet ju hur det ser ut, äter ju samma varje dag ;)

Vaknade redan vid 10 i 8 imorse, men lyckades somna om till straxt innan 10. Det kändes verkligen att jag behövde få sova ut lite. Har sovit så dåligt på sista tiden. Vaknar liksom mellan 5-6 på morgonen varje dag, oavsett om det är vardag eller helg. Men idag är jag ledig och ska verkligen ta vara på denna dag!
M vaknade ungefär samtidigt som mig så då gick vi upp och tog en promenad på 6 km innan frukosten. Otroligt skönt väder ute! Blir minst 1 promenad till senare.
Dessutom börjar ju Missas tävling idag, jag är så sjukt taggad! Men kommer ha problem med att uppdatera mina kilometrar varje dag under helgen med tanke på att vi kommer vara i London. Men oj vad jag ska gå!
Vid klockan två idag ska jag träffa en kompis. Fram tills dess ska jag fixa här hemma. Ska städa lite, duscha, packa och göra mig i ordning. Vet dock inte vad jag och min vän ska göra än. Kanske ska föreslå en promenad och en fika. Då kan jag kontrollera intaget också. Bara ta en té eller kaffe.
Ska nog inte äta något mer idag. Är inte hungrig eller sugen.
Uppdaterar mer senare hur gårdagen gick.
Stay strong! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: