En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-05-16

Kategori: Bilder på mig

God morgon på er!

Vägde mig imorse istället för imorgon. Ska nämligen gå ut och äta med min kära mor ikväll och jag vet att vågen inte kommer visa korrekta siffror imorgonbitti då. Med tanke på att det kommer ligga en massa mat i magen och jag brukar inte kunna gå på toa direkt på morgonen.
Gissa vad den visade?! 42,6kg BMI: 16,6. Kunde inte ha blivit gladare!

Kommer ju inte kunna väga mig för ens på måndag igen. Känns lite sådär måste jag säga.
Eftersom att jag åker till london fredag morgon och både M's mamma samt min mamma och M är på mig om att jag har blivit så smal. Känns som om alla kommer tvinga i mig mat. USCH! inte bra, inte bra alls.

Mamma är rädd att jag har fått anorexia, då en av hennes bästa vänners dotter hade det för något år sedan.
Hon sa såhär till mig igår på väg hem från jobbet: Om du inte börjar äta mer nu eller om du går ner mer i vikt så tar jag dig till en doktor för vägning m.m. Hon sa även att jag blir smalare och smalare för varje gång vi ses (då blev jag iof väldigt glad) Men Va fan?! Jag är 22 år. Det är mitt liv.

Hur som haver, idag när vi ska ut och äta ska vi gå till Sangria på St Eriksplan. Tycker att det känns som ett bra alternativ för då kan jag beställa in vegetarisk mat och typ bara 1 liten rätt. Perfekt!

Idag är det ju halvdag, så jag slutar halv 2. Skönt. Ska gå direkt till gymmet och bränna lite fett tänkte jag. Ska försöka hinna gå på crossen i en timme och köra lite styrketräning. Sen blir det dessutom en hel del promenader idag!

Dagens frukost:
image description
100g Activa naturell, 30g kesella lätt, 3 jordubbar, 40g frysta hallon & blåbär, 1 nypa kokos, kanel och psyllimfrön. Ca 117 kcal.

Haha! Mina matbilder ser verkligen äckliga ut. Men det är gott :)


Här kommer två dagsfärska bilder på...
...min mage imorse, platt och helt okej fin.


Åh gud, måste verkligen träna min rumpa. Vad platt och hängig?! Blir nog att träna mage, ben och rumpa idag på gymmet!

Nu måste jag jobba lite och äta upp min frukost.
Uppdaterar vid lunch igen ;)

PUSS

Kommentarer

  • Missa säger:

    Det är ok! Räkna ihop allt och skicka när du är tillbaks bara :) Hoppas du få det skojsigt där, och oj vad smal du är Avundsjuk

    2012-05-16 | 09:30:01
    Bloggadress: http://perfectlythin.webblogg.se/
  • Nomyy säger:

    Åh, snygg mage ju!

    Tycker inte matbilderna är så fula ^^

    2012-05-17 | 12:27:46
    Bloggadress: http://nomyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: