En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-05-10

Kategori: Allmänt

God morgon!

Har varit vaken sedan 5 imorse. Som alla andra dagar denna vecka. Jag kan verkligen inte sova längre!
Drog på mig mjukiskläder och tog en PW på 6 km, tog mig 47 minuter och jag brände 265 kcal.
Känns otroligt bra, dock är min mage fortfarande väldigt stor och svullen men har ju å andra sidan inte fått gå på toa än. Hoppas det kommer snart. Mår typ illa.

Har bestämt mig för att gå denna promenad varje morgon, vaknar ju ändå så pass tidigt. Samt att man vaknar till ordentligt. Så imorgon ska jag upp kvart i 5 för att gå ut och gå!

Det var i alla fall väldigt skönt att komma iväg på promenaden. Har tänkt hela veckan att jag ska gå ut och gå men har inte kommit till skott. Efter jag hade gått så gick jag hem och gjorde mig iordning för jobb.
Duschade, sminkade mig, tog en kaffe och cigg på balkongen och sedan tog jag en promenad igen.
Brände 116 kcal. Så nu ligger jag på -381 kcal och dagen har inte ens börjat än! Härligt.

Dessutom är det ju sjukt bra väder ute! Har ingen större lust att sitta på kontoret idag om jag ska vara helt ärlig. Men har man någonsin det?

Ska snart äta min frukost som består av det vanliga: 100g Activa naturell, 100g färska jordubbar, 20g frysta hallon med kanel och psyllimfrön (112 kacl). Gott och nyttigt! (Sätter ju igång magen också!)


Idag ska det brännas kalorier hela dagen.
Det blir en promenad på ca 30 minuter på lunchen, sen efter jobbet så blir det en timme på crossen samt mina övningar. Har slarvat riktigt ordentligt med dom på sista tiden. Inte bra, dumma mig.
Sen blir det en promenad hem från gymmet, 30 minuter. Då är det bara hem och dumpa väskan för att sedan ta en kvällspromenad på ca 6 km.

M jobbar ju ändå kväll och kommer inte hem för ens klockan 21.30 ikväll. Så lika bra att passa på!
Nu ska jag bli smal, lätt som en fjäder!

Hur ska ni spendera denna torsdag?

Stay strong <3

Kommentarer

  • Mi säger:

    Åh jag brukar oxo vakna så tidigt och gå ut och promenera eller inte gjorde nu när det varit kallt istället bara degat i sängen städat^^ men måste oxoo börja promenera så där tidigt skit br juh :)! vart bor du föresten?^^



    btw svara på din kommentar när jag mår lite bättre istället för att skicka ett slarvigt svar nu. Men tycker verkligen inte du är jobbig:), men hehe ätit inte torkad frukt&nöt påsen och du inte brukar äta det eller torkad frukt är väldigt mycket socker.

    Kram!

    2012-05-10 | 11:21:14
    Bloggadress: http://hitmeonemoretime69.blogspot.com
  • J säger:

    jag skulle ha tränat på gymmet men försov mig men tänkte ta en skön promenad snart :)



    Sv:

    TACK så mycket! :) Kändes som om allt börjar rulla åt rätt håll igen :)

    Ha en grym dag!

    KRAM

    2012-05-10 | 12:46:29
    Bloggadress: http://tjocktjocktjock.blogg.se/

Kommentera inlägget här: