En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Vilken dag

Kategori: Mat

Efter jag hade städat lite på morgonen och efter M kommit hem så åt vi frukost tillsammans. Jag tog ca 2 dl mild lättyoghurt med citron smak, 80 kcal.

Sedan drog vi iväg till barkaby och shoppade loss på Ikea, blev lite smått och gott :) vi var även på plantagen, outleten och chili. Hittade balkongmöbler och ett matbord som vi ska köpa sen. Längtar verkligen tills man kan sitta på balkongen och njuta av solen! Vi åkte även förbi våra pappors jobb och hälsade på.

Blev en fika inne på plantagen, tog en äppelpaj.. FAN!! Aja har skitit som en ko idag så lär ju gå jämt ut. Har inte fått behålla någon mat alls. Tack dulco. Fikat landade på ca 250 kcal.

Fick sjukt ont i magen efter det. Usch. Så har knappt vågat äta nått vilket är bra. Men till middag blev det havregrynsgröt med kanel och äpple, 145 kcal. Perfekt!

Har inte räknat hur mycket jag har gjort av med idag men med tanke på att jag har städat och sprungit runt i butiker så lär det ju vara en del iaf :)

Nu ska jag mysa i soffan lite. Om jag känner mig bättre ikväll så blir det nog lite övningar. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: