En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Vårkänslor

Kategori: Mat

God morgon! Solen skiner och jag är på bra humör idag. Ska äntligen komma iväg till gymmet med mamma!
Vågen visade 47,2 kg imorse. Så hoppas verkligen på att få se sexan imorgon.

Gårdagen gick bra föresten. Gjorde mina övningar som jag hade planerat och åt inget mer sen på kvällen. Jag blir bara mer och mer taggad på att gå ner till sommaren. Mer och mer kläder blir förstora! Till och med mina jeans som är i storlek 24 är förstora?! Men det varierar ju från modell till modell. Mina höftben har börjat synas, snyggt!

Hur går det för er?

Jag trivs mer och mer med min överkropp, men inte med mina lår, vader och rumpa.. Fläskberg.



Igår var jag duktig och gjorde en matlåda för typ första gången någonsin som jag ska äta idag.

Har lagt upp dagens planering. Den ser ut såhär:

IN:
Frukost:
Fibergröt, 98 kcal
Lunch: Mini keso med tonfisk och lite gurka/tomat/paprika, 200 kcal
Middag: Lätt yoghurt med citronsmak & frysta bär, 80 kcal

Totalt in: 378 kcal

Sen kanske jag unnar mig något gott till yoghurten ikväll eller kvällsfika. Antingen en macka med skinka och gurka eller en mums-mums. Kommer ju att hamna på minus i vilket fall. Vi får se, är inte sugen nu iaf.

UT:
3 poromenader á 30 minuter, -348 kcal.
Crosstrainern 40 minuter, -? kcal
Styrketräning (samma övningar som igår), -63 kcal


Kommentarer


Kommentera inlägget här: