En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Tränng

Kategori: Träning

Kom precis hem!
Har varit på gymmet och bränt 420 kcal på crossen. Underbart!

Ska snart hoppa in i duschen, ska bara göra lite övningar och stretcha först. Vill ju ha långa fina muskler. ;)

Sedan blir det troligtvis middag. Har inte bestämt mig än och M jobbat kväll så det finns ingen som tvingar mig. Men om jag äter så blir det lite yoghurt och te som planerat. 80 kcal.

Om jag äter så hamnar jag på -449 kcal idag. Nöjd! Hoppas resten av veckan går lika bra.

Ska ju simma imorgon och gymma på torsdag igen. Så blir det vila på fredag sen träna lördag och söndag. Vill så gärna nå 46 kg till nästa onsdag. Det är mitt mål.

Vad är era mål inför veckan?
(förlåt för att det är så dåligt med bilder. Var tvungen att radera alla)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: