En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

The sun is shining

Kategori: Mat

Har precis gjort klart dagens planering. Ska äta lite mer idag eftersom jag ska försöka träna ikväll.
Jag orkar inte träna när jag äter så lite som jag gjorde igår. Blir helt svimfärdig.
Härlig känsla det där. Känna sig lätt, tom.

Planeringen ser i alla fall ut såhär:

IN:
Frukost:
Råggröt med kanel & äppelmos, 105 kcal
Lunch: Sallad, max 150 kcal
Middag: 1 dl lättyoghurt med citronsmak, frysta bär och kellogs K all bran, 80 kcal

Totalt in: 335 kcal


Har inte riktigt bestämt vad och hur jag ska träna ikväll. MEN jag ska i alla fall gå mina 3 obligatoriska promenader á 30 minuter. -348 kcal.

Sedan ska jag få tummen ur och göra mina övningar som jag hoppade igår.
Har ju inte kunnat träna på en vecka så känns som det är dags att ta tag i det där nu.

Vet inte riktigt hur många kalorier jag bränner på det men jag ska räkna ut det senare.
Tänkte även höra med M om han vill ta en promenad efter middagen. Lika bra att passa på medan det är så härligt vårväder. Det var 9+ grader ute igår kväll vid 21.00. Hel sjukt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: