En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Planering

Kategori: Mat

Planeringen för idag är inte rolig.
Nu måste jag ta tag i det här. Inget mer godis. Inga mer kakor. Inge mer glass.
Nu är det slut! Om jag ska klara detta till sommaren så måste jag skärpa mig.

Dagens planering.
IN:

Frukost: Havregrynsgröt 1dl, 144 kcal
Lunch: 1 äpple, 72 kcal
Middag: Ingen middag idag. Är i skolan då.

Sen kommer jag även äta läkerol samt dricka mycket te och cola zero.
Så totalt in SKA hamna på: 216 kcal

UT:

En timmes promenad -232 kcal.
Sen ska jag även göra övningar hemma ikväll.
30x3 Sit-ups
12x3 Push-ups
12x3 Rygglyft
20x3 Utfall
12x3 "Kissande hunden"

Ska räkna ut mer ordentligt när dagen är slut.
Kommer bli så besviken på mig själv om jag inte klarar detta..

Det som är bra är att jag verkligen kommer att chocka kroppen med ett varierat intag om man jämför med igår.
Nu ska vi bli smala!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: