En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Om mig

Kategori: Allmänt

Här kommer lite onödig fakta om mig. Hoppas ni får en bättre bild om vem jag är.

Namn: Linnea
Ålder: 22 år
Längd: 160 cm
Vikt: 47,3 kg
Lägsta vikt: 47,1 kg
Högsta vikt: 60 kg
Skostorlek: Oftast 36, ibland 37
Hårfärg: Blond
Civilstånd: Sambo
Favoritdoft: Är allergisk mot parfym, tyvärr. Jag använder Victoria's Secrets body mist.
Favoritmat: Rotfrukter i ugn med kyckling och hemmagjord tzatsiki. Risotto. Självklart grillat.
Favoritlåt: Dancing the whole way home - Miss Li. Blir så glad utav den låten.
Favoritdryck: Vatten & Te.
Favoritsaker att göra: Umgås med min pojkvän, promenera/träna och umgås med min familj/vänner.
Favoritplagg: Just nu så är det mina svarta skinny-jeans & skinjackan.
Favoritbil: Vår älskade mini cooper!!
Favoritfärg: Svart, vitt & korall/dammrosa.
Styrkor: Omtänksam, glad & positiv.
Svagheter: Otroligt dåligt självförtroende. Är väldigt blyg när jag träffar nya människor och tänker jämt på vad andra tycker om mig.
Rädslor: Att något ska hända min familj. <3




(Listan är lånad av http://wannathinlife.blogg.se)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: