En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Missing you!

Kategori: Mat

God morgon!

Trots hets, inget gym och ingen styrketräning så visade vågen 46,9kg i morse (BMI 18,3).. Förstår inte hur det är möjligt men jag är nöjd! :) -3 hg sen igår.

Eftersom det inte blev någon träning igår så gick jag upp en halvtimme tidigare i morse för att göra några övningar nu på morgonen istället.

Det blev lite gott och blandat! 60 sit-ups, 15 upphopp, 30 kissande hunden, 20 knäböj och 1 minut plankan.

Det känns som om det kommer bli en tuff dag idag.
Vi är 6 personer borta på jobbet, så vi är bara 5 här. Sjukt! Har varit få personer hela veckan, men 5 känns lite väl extremt.

Sitter ju på en telefonsupport så det blir svårt att få ihop det med luncher och dylikt. Inte för att det gör mig så mycket men jag måste få min promenadSen så måste jag jobba över idag. Suck! Jag som skulle till skolan för att göra klart ett grupparbete. Aja får bli lite sen helt enkelt.

Min syster har precis uppdaterat sin facebook med en massa bilder från sin jorden-runt resa. ÅH vad jag saknar henne! Hon har varit borta sedan den 20 november och kommer inte hem för ens den sista maj. Om hon ens kommer hem då. Hon har träffat en australienare så hon kanske stannar där?

Fan, jag vill bara att hon ska komma hem. Eller att jag vinner på lotto så att jag kan åka och hälsa på henne. Min älskade lillasyster.





Idag kommer jag äta ungefär som igår. Har med mig lunch idag med. Keso med tonfisk och sallad var sjukt gott! Det måste ni testa.

Här komer i alla fall dagens planering:

IN:
Frukost:
Havregrynsgröt, 130 kcal
Lunch: Mini keso & tonfisk med sallad, 200 kcal
Middag: Mild lättyoghurt & bär, 80 kcal

Totalt IN: 410 kcal


UT:
3 promenader á 30 minuter, -348 kcal
Träning hemma. Tror jag ska köra några blandade övningar.
Lägger upp mer exakt senare när jag har bestämt vilka jag ska göra.
Simning, -175 kcal

Totalt ut: -523 kcal

Kommentarer


Kommentera inlägget här: