En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Långpromenad

Kategori: Träning

Morgonvikten visade 47,1kg, BMI 18,4. -5 hg sen igår.

Förstår inte hur det är möjligt. Åt en hyfsad ordentlig middag bestående av spagetti och köttfärssås. Sen på festen bjöds det på hemmagjord glass och cheesecake. Var ju tvungen att testa båda! sen rosévin på det. Men jag är otroligt nöjd.

Har i alla fall startat dagen med en långpromenad på 6 km hem till mamma och pappa, -267 kcal. Så än så länge ligger jag på minus. Trots den goda frukosten imorse. Jag och M bakade scones. Ligger på -33.

Så nu ska jag hjälpa till att städa, laga mat och baka inför ikväll. Vi ska fira mamma som fyllde år i fredags. Släkten kommer hit. Ska inte äta mycket alls och bara smaka lite av det vi ska baka. Tror det blir kladdkaka och frozen cheesecake. Mums!

När vi är klara med alla förberedelser så bär det av till barkaby för att kolla på balkongmöblerna igen. Då blir det mer motion.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: