En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

It is my turn now

Kategori: Allmänt

Smärtan är över och mensen har kommit. Skumt ska inte ha min mens för ens om två veckor.. Kanske är vätskan från cystan som kommer ut nu? Hur som helst så är det skönt. Ingen mer smärta! :)

Har precis varit och köpt presenter åt mamma. Blev en massa hemma-spa produkter. Hoppas hon blir nöjd :) ska även köpa lite blommor på söndag.

Vi hat även varit och hämtat två tårtor och en kanellängd till ikväll. Hur ska jag klara detta? :( finns även baguetter, potatisgratäng och rostbiff. Måste ha kontroll. Får inte äta. Ska inte äta. Bara ytterst lite.

Än så länge har jag inte ätit något mer än frukosten jag åt imorse. Känns i alla fall bra.

Nu ska jag kolla på Simpsons :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: