En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Helgen i korthet

Kategori: Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering under helgen. Har haft så mycket att göra bara.

I fredags åkte jag ju som sagt till min kollega i Åkersberga direkt efter jobbet. Vi hade det otroligt trevligt, grillade, spelade Wii och snackade skit.

På lördagen så åkte vi hem till mig och tog en promenad, hennes man skulle ha en hockeymatch i min kommun. Så jag fick skjuts hem. Tur det!

Efter vi hade tagit en promenad så åkte jag och M till Plantagen för att lämna tillbaka balkongmöblerna som vi köpte förra måndagen. Så himla irriterad, fotöljerna var ju förstora för balkongen. Ringde iaf dit innan vi gick in och vi fick byta dem mot en till soffa. Det blev så sjukt snyggt! Kommer bo på balkongen i sommar, helt klart.

Igår så var det fullspäckat schema. Gick upp vid åtta och tog en powerwalk på 6 km, gick hem och hämtade min väska och drog till simhallen. Simmade en timme och solade i 20 minuter. Efter det var det bara att knalla hem för att äta frukost, sedan bar det iväg till Täby för jag skulle kolla på mer saker till balkongen.
På eftermiddagen åkte jag till en kompis och vi tog en promenad på 7,5 km och sedan blev det en fika på balkongen. Mys!

Hade en sådan grov ångest hela helgen då jag tryckt i mig så mycket mat och andra godsaker. Usch!
Men blev glatt överraskad i morse när jag vägde mig. 46,8 kg. Så nu är jag taggad. Motivationen är på topp och jag ska bli smal. Har träning inplanerat 4 gånger den här veckan. Hoppas bara att jag kan hålla det.

Blir gymmet 2 gånger och simhallen 2 gånger tror jag. Vi får se. Sen ska jag även storstäda på söndagen. Det behövs! Plus att då får jag ju lite motion där ifrån också :)

Lägger upp en dagsplanering om ett tag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: