En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Hej&hå

Kategori: Mat

Då kommer dagens planering som vanligt då.
Tycker som sagt att det är skönt att ha det planerat. Jag blir lugn av det. Peppad.
Till att inte äta mer än vad jag har lovat mig själv.

IN:
Frukost:
Råggröt, 132 kcal
Lunch: Mild lättyoghurt, 100 kcal
Middag: Mild lättyoghurt, 80 kcal

Totalt in: 322 kcal

Ska äta lite mindre till middag än vad jag ska göra till lunch.
Lika bra, brukar dessutom inte vara hungrig på kvällen. Får jag en kopp te så brukar jag vara nöjd.

Drack en stor kopp te igår kväll innan jag gick och la mig.
Det skulle jag inte ha gjort. Vaknade klockan 3 i natt av att jag var jätte kissnödig.
Herregud! Sen kunde jag knappt somna om heller. Så låg och halvsov fram till väckarklockan ringde vid 6..

UT:
Tre promenader á 30 minuter vardera, -348 kcal
Ska sedan ner till gymmet och köra på crossen i en timme, ? kcal
Sen när jag kommer hem så blir det några övningar om jag orkar.

Totalt ut: -348 + ? kcal

Kommentarer


Kommentera inlägget här: