En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Fredag

Kategori: Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering under dagen. Har haft fullt upp. Har haft utbildning på jobbet. Faktiskt ganska kul! :)

Vill tacka "Ems" för tipset! Ska verkligen testa det, mina vader och lår är som sagt mina problem områden. Tyvärr.. :(

Dagen har varit lugn, stått upp precis hela dagen och tagit mina tre promenader. Åt ett äpple till lunch och sedan bjöd C på en mjukglass på mc donalds. Kunde inte säga nej, men tog iaf ingen topping.

Jag och M har precis grillat och ätit middag. Jag åt sallad och en liten liten bit hemmagjord hamburgare.

Men kan ändå inte undgå känslan av ångest. Suck. Mår inte bra. Känns som om jag blir tjockare och tjockare för varje dag som går! Imorgon ska jag fasta fram till middagen då jag ska äta med E. Ska inte äta så mycket dock.

Sen ska jag nog fasta på söndag också. Vill inte äta. Vill inte gå upp! Det ska gå nedåt, inte upp.
Kommer nog inte uppdatera mer idag, så vi hörs imorgon. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: