En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Flodhäst

Kategori: Träning

Jaha, den här dagen började ju jätte dåligt. Gick tre promenader igår + 1 timme och 10 minuter på crossen. Hamnade ju på -291 kcal. Och vad visade vågen i morse? Jo, 48,1 kg (alltså en viktminskning på 1 hg). Hur är det ens möjligt? :/
Funderar på att laxera ikväll, det var ett tag sen jag kunde gå på toa. Kanske är därför?

Känner mig tjock, ful och extremt äcklig. Hatar mina lår, mina vader och allt fett runt magen. Varför händer det ingenting?

Hur som hest så ska jag träna idag igen, blir nog corssen och löpbandet, 20 minuter vardera eller nått.
För att sedan köra igenom kroppen med styrketräning.
Sen blir det ju mina dagliga promenader på det också, tyvärr så är det inte lika fint väder idag som det var igår.
Det regnar.

Önskar att jag hade mer intressanta saker att berätta i blggen. Men ingenting kul händer i mitt liv just nu.
Det enda jag ser fram emot är måndagarna, då är det kurs dags!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: