En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Fest (varning för långt inlägg)

Kategori: Allmänt

Var ju på födelsedagsfest igår. Då kan man undra vad jag gör uppe såhär tidigt. Jag hade skit tråkigt helt enkelt. Drack inte ens allt mitt vin. Hällde ut ett glas och då hade jag bara en halv vinare. Så drack väl si sådär 1 glas. Gick hem vid halv 12. Ja, så var det med den kvällen.

Haha fan vad jag har blivit tråkig. Jag gick egentligen mest för att säga hej, då jag inte träffat mina kompisar sedan januari typ. Men har aldrig kul längre. Har inget gemensamt med någon? Trivs typ med någon enstaka person. Är hellre hemma med M eller umgås med mina föräldrar.. Sorgligt. Behöver träffa nytt folk. Har liksom hängt med dessa vänner sedan jag gick i 7an. Hur gammal är man då? 13? Nu är jag 22. Pinsamt.

Aja andra anledningen till att jag gick dit var för att se om någon skulle kommentera min vikt. Alltså om någon skulle se att jag har gått ner. Och ja. Dom såg. Flera kommenterade. Blev så glad!! Dom frågade hur mycket jag hade gått ner. Då var jag nästan ärlig, sa 8 kg. Har egentligen gått ner 10-11. Dom frågade också hur mycket jag vägde nu. Sa 50. Väger 47,6. Lika bra att ljuga lite.

Nu är jag taggad inför sommaren! :) ska ju gå ner lite till. I alla fall tajta till kroppen. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: