En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Fasta

Kategori: Mat

Nu har jag fått nog. Hur kan jag ha gått upp?! Äter lite, tränar. MEN kan inte gå på toa. Måste vara därför. Ja, vi säger så.

Dagens planering ser ut såhär:

Frukost: mannagrynsgröt, 128 kcal
Lunch: Fasta?
Middag: Fasta

Har bestämt mig för att fasta idag, eller ah från lunch fram till lunch imorgon. Så 24 timmar.
Kanske hoppar lunchen idag och bara tar en frukt, för det får man ju äta när man fastar. Right?

Hoppas jag kan starta fastan redan från och med NU. Men lite svårt med tanke på att jag är på jobbet i skrivandets stund. Ska ialla fall försöka, nu kör vi!

Får se hur dagen utvecklar sig. Ska iaf gå mina tre promenader. Funderar att även gå hem till mamma och pappa ikväll, det tar ca 1 timme. Men jag ska inte äta! Får säga att jag åt innan jag gick eller nått.

Får ta med mig en cola zero så jag klarar av alla frestelser helt enkelt!

Så om jag håller det här kommer mitt intag hamna på 128 kcal.
Och ut kommer hamna på ca: -561 kcal. Om jag nu går till mamma och pappa.

Är taggad inför idag. Nu ska jag bli smal.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: