En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Dagens IN & UT

Kategori: Mat

Varför kämpa för något som man ALDRIG kommer att uppnå? Jag känner mig så sänkt. Allt jag vill är ju att bli smal och vacker, är det för mycket begärt?

Imorgon ska jag iaf inte äta någon middag! M jobbar kväll så det blir perfekt att ta en liten mini-fasta från lunchen imorgon till frukosten på lördag.






Dagens in & ut:

Frukost: Havregrynsgröt, 195 kcal
Lunch: 1 dl pasta, 1 halv burrito (3 cm), 1 pankaka, 284 kcal
Middag: 1 ägg, 85 kcal
Övrigt: Varma äppelklyftor med kanel & vaniljsås, 92 kcal

Totalt in: 564 kcal

2 st 30 mins promenader, 232 kcal
Återkommer senare under dagen med vad jag förbrände på gymmet.

Jaha! Den här dagen kommer ju att suga. Kommer vakna upp som ett fetto imorgon. Känner hur byxorna sitter tajtare och tajtare runt låren..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: