En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Ångesten är en del av mig idag

Kategori: Vikt

Dagen har börjat så otroligt dåligt! Lika dåligt som dagen igår slutade.
Ni kan ju antagligen gissa varför. Jo eftersom jag åt som en jävla häst igår som inte sätt mat på en månad. Kan ju säga att det visade sig på vågen i morse. +1,2 kg!!!!! Hur fan i helvete lyckades jag med det? Så otroligt misslyckad.

Gjorde allt jag kunde imorse när jag såg detta. Åt torkade plommon, drack svart kaffe (stor kopp) innan jag tog en rask promenad till jobbet. Ska även ta två dulco om någon timme. Nu jävlar ska skiten ut! Har ju inte gått på toa sen igår kväll så förhoppningsvis är jag tillbaka på 47,1 kg imorgon.

Håll tummarna för mig. Behöver allt stöd jag kan få för att klara mig igenom den här dagen. Ska lägga upp en liten planering inför idag senare också!

Jag hoppas eran vecka startar bättre <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: