En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-03-27

Kategori: Allmänt

Härligt att det äntligen är tisdag. (ursäkta om inlägget blir rörigt)

IMORGON ÅKER VI TILL NEW YORK! och jag har klarat mitt viktmål med hästvägar. Mitt mål var ju att väga 48 kg till imorgon. Jag väger idag 45,7 kg. Grymt!

Har precis ätit lite råggröt (105 kcal) och ska inte äta något mer för ens klocka 19.00 ikväll, kanske blir ett äpple vid lunch. Ska ut och äta med älsklingen och våra föräldrar. Ska dock inte äta något onyttigt. Ska äta tonfisk och grillade grönsaker, mums! Lär ju inte vara så mycket kalorier? Dessutom är både tonfisk och grönsaker negativa kalorier. Hihi.
Ska ta mina dagliga promenader på 30 minuter vardera samt åka in till stan med en kollega efter jobbet för att spana in nya gallerian. Så det blir en del promenerande idag.

Måste även göra mina övningar efter restaurang besöket. Det blev inga igår. BESVIKEN! Men jag var så otroligt trött och det var massa saker jag behövde fixa inför morgondagen.

Jag kommer inte att uppdatera så mycket denna vecka eftersom jag kommer vara bortrest. Hoppas bara att jag inte går upp i vikt i NY. Vi kommer iof att gå mycket, hela dagarna inprincip. Så det går nog jämt ut!

Vi kommer hem måndag mitt på dagen. Vi har gratis wifi på hotellet så jag ska försöka uppdatera någon dag. Kommer nog slänga in ett inlägg imorgonbitti innan vi åker.







Kommentarer


Kommentera inlägget här: