En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-03-22

Kategori: Vikt

Halloj!

Är så mätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. USCH!
Fattar inte varför jag alltid tar så mycket gröt? Iof är det ju bara en portion (1dl) men blir ändå proppmätt!
På ett sätt är det ju bra, jag blir inte små sugen under dagen och hinner knappt bli hungrig till lunch.
Alltid något. Så idag blir det nog bara lite yoghurt (utan frukt & all bran) eller bara en frukt till lunch.
Vi får se. Ska fundera på det där ett tag till så jag slänger in en dagsplanering senare under dagen.

Vädret i Stockholm är i alla fall underbart. Älskar våren när den är som bäst.
I går satt jag och M ute på balkongen och åt middag vid 18.00 - 18.30 och det var 14+ grader ute! Hur sjukt är inte det. Så skönt att man kan sitta ute utan att frysa.

Är glad att vågen visade minus imorse, men det hade varit kul om jag hade gått ner lite mer än 2 hg. Aja hellre minus än plus! Nu har jag ett BMI på 18. Vet som sagt inte om jag vill gå ner mer på överkroppen.
Men jag går mer än gärna ner på lår/vader. Något tips på hur jag kan ordna det?
För om jag går ner mer på överkroppen så kommer jag inte att ha några bröst kvar. Och jag gillar det lilla som är kvar av dom. Haha! Vill ju inte bli bröstlös..

Tacksam för alla tips ni har!
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: