En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-03-21, En vecka kvar

Kategori: Allmänt

Kanske ska säga god morgon!
Solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag är på bra humör.
Dagen kan inte ha startat bättre.

Åh vad jag längar! Om en vecka från och med nu sitter jag och min älskling på planet mot New York!
Ska bli så skönt att få komma bort några dagar. Shoppa, mysa och promenera på NY's gator.
Kanske se en musikal på brodway?

Det är även därför jag har en sådan press på mig att bli smal tills dess. Ska ju köpa en massa fina sommarkläder. Vill ju inte se ut som ett fetto.

Vågen visade ju som sagt 46,3kg imorse. Vilket känns helt otroligt! -1kg sen igår.
Det blev ju ingen middag, bara en kopp kaffe & cigg. Sen även 3 torkade katrinplommon för att få igång magen lite. Och vad hände i morse? Jo, jag fick äntligen gå på toa!! Jag hade inte tagit dulco, utan helt av mig själv.

Okej, kanske inte helt själv. Hade ju ätit katrinplommon samt druckit laktulos. Som inte förstör tarmens balans. Ska börja dricka det istället för att ta dulco. Jag är i alla fall glad att det hjälpte.

Känner mig dock fortfarande svullen om magen. Drack laktulos i morse igen. Man ska ta det på morgonen.
Sen har jag precis ätit frukost också, kan vara därför.
Åt alldeles för mycket, men från en normal människas perspektiv så är det väl lite antar jag..


Så vad händer idag då?

Jo, jag ska simma! Även sola, älskar att vara brun.
Känner mig både fräschare och snyggare.
Gillar verkligen inte vinterblekheten som kommer till hösten/vintern. Usch och fy!

Sen blir det väl även att mysa framför en film med älsklingen. Han är ledig idag, jag vill vara hemma med honom!
Han jobbar hela helgen dessutom. Trist. Det suger verkligen.
Aja, mindre mat för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: