En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

2012-03-20

Kategori: Allmänt

God morgon!
Börjar med att klaga på vädret. USCH! Varför kommer det mer snö?! Det ska ju vara varmt och soligt nu. Jag har fått nog av vintern. Punkt slut.

Gårdagen gick bra. Blev ingen middag för min del som planerat och jag gjorde en del övningar när jag kom hem. Gjorde inte några set direkt men det blev väl en 22 push-ups, 60 sit-ups, 20 rygglyft, några kissande hunden.
Sedan sprang jag omkring i lägenheten som en tok. Haha! hoppade omkring, gjorde höga knän med mera.
Om folk såg mig så måste dom ju ha undrat vad fan jag höll på med!

Kursen gick bra också! Hade redovisning, och det kändes riktigt bra.
Visst jag sa inte så mycket men jag är ju så blyg. Har otroligt dåligt självförtroende.
Men nu är den gjort och lärarna verkade nöjda. Så då är jag nöjd.
Vi använde min idé till både loggan och affischen. Stolt!


Nu ska jag prata om en äcklig sak. Så ni som inte vill läsa, skrolla nedåt.

Jag har inte kunnat gå på toa sedan i lördags morse, och då gick jag tack vare dulco.
Så allt jag har ätit sedan i lördags ligger kvar i min mage. Känner mig svullen och äcklig.

Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill inte ta dulco och förstöra tarmen.
Men jag vill heller inte gå omkring med mat från 3 dagar tillbaka i magen! Har ätit 10 stycken torkade katrinplommon och inte fan hjälper det.
Så är det någon som har ett tips på hur jag ska göra?
För det som ligger i magen måste ut. Känner att jag är bajsnödig men kan helt enkelt inte skita.


Idag ska bli en bra dag har jag bestämt. Var lite ledsen i morse när jag vägde mig.
Vågen visade +2hg, så 47 kg.
Men sen kom jag på att "juste fan har ju inte skitit på 3 dagar." Antagligen därför.
Sen så ska jag få min mens idag typ? Så är väl svullen på grund av det med.

Så jag släppte tankarna angående viktökningen och fokuserade på det som ska bli bra.
Jag ska ju bli smal! Kan det finnas ju något bättre? Nej, jag tror faktiskt inte det.
Jag ska ju dessutom träna 4-5 gånger denna vecka! De dagarna när jag inte kommer iväg till gymmet/simhallen ska jag göra övningar hemma.
TAGGA! Åh, längtar till sommaren.

Har redan börjat jobba på min bränna, så när det är dags för shorts så har jag iaf inte vita ben. Bara tjocka äckliga. Alltid något..

Nej, nu ska jag ut och röka samt hämta en kopp kaffe så att man vaknar till liv.
Slänger in en dagsplanering senare. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: