En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

12-03-06, Sjuk

Kategori: Mat

Dagen igår gick bra. Maten framför allt! Gröt till frukost och 1 varma koppen till lunch. No less, No more.
Fick mina tre promenader så kände mig nöjd.

Kursen var dessutom väldigt rolig, vi fick göra en moodboard och börja skissa på en logotyp  till vår brief. Men eftersom jag är så blyg och har dåligt självförtroende kände jag att jag inte tillförde så mycket. Måste verkligen bättra mig!!

Det blev dock ingen träning när jag kom hem. Mådde inge vidare. Kände mig trött och otroligt frusen..
Idag mår jag inte bättre. Jag fryser och har så jävla ont i magen. Kan inte gå/stå. Är på jobbet nu och väntar på att M ska komma och hämta mig. Min räddare i nöden.

Hatar verkligen att vara sjuk, om det inte är vinterkräksjukan då. ;) Kommer troligtvis inte kunna träna idag. Men kanske kan ta en långpromenad på eftermiddagen om magsmärtan går över. Ska i alla fall inte äta något idag. Åt lite råggröt nu på morgonen i hopp om att magsmärtan skulle gå över. Men icke. Så det blir bara te och frukt resten av dagen.

Uppdaterar senare. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: