En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Tvingad

Kategori: Mat

I tvingad frukost trots att jag inte var hungrig. Tog det vanliga med activa, kesella, hallon och kanel. Åt bara hälften. Smakade inte ens gott. Blä.

Har blivit helt apatisk sen jag träffade läkaren i torsdags. Känns som om hela mitt liv rasar samman. Har inte gått en promenad på 3 dagar eller tränat. Jag känner mig så tjock! Och det blir inte direkt bättre av att dom har tagit vågen ifrån mig. Vågar inte äta. Känner mig smutsigare och tjockare för varje dag som går.

Har precis blivit i tvingad lunch också. Suck. Kidneybönor och bondbönor med lite tomat, rödlök och persilja.. Tog inte alls mycket och åt inte allt. 40 kcal kanske det landade på? Åh jag orkar inte. Jag är så jävla värdelös.

Ska försöka samla ork till mig och svara på alla kommentarer ikväll!
Allt jag gjort de senaste dagarna är att ligga i sängen och gråta. Deprimerande och tjock, det är vad jag är.

Kommentarer

  • Mi säger:

    aw fina du oavsätt om du tränar, har snabb eller långsam metabolism så finns det absolut ingen chans att du går upp i vikt om du äter under 800-900 kcal och yoghurt frukost och lite bönor är inga kcalorier alls. Försök att till låta dig själv att äta nyttiga grejer och jobba bort ångesten du behöver inte äta mycket men du behöver/alla behöver äta lite. Stressa in kroppen alltså å om du går ner dom 1-2? kilona till långsamt så har du mkt större chans att ändå vara frisk och gå ner i vikt. Vet inte hur jag ska förklara men tappar du kontrollen helt och slutar äta och går ner för fort så har man tills sluta bara två val dö eller gå upp till minst normalvikt.

    Jag äter aldrig under 400-500 kcal och har typ aldrig fastat och jag tappar inte hår är inte torr och har aldrig fått utebliven mens inte ens när jag vägt 39. Och nu dränker du dig själv i massa onödig ångest åhh:/ Och det är mycket starkare och du har mer kontroll om du klarar att äta men lit. och ah Vet inte om jag får fram de jag vill säga riktigt men om du vill leva smal i flera år så måste du äta lite du kommer bli smalare även fast du äter lite och ah om vill leva lixom. Om du inte äter något så kommer du bli tvångsmatad etc och bli stressad så att du går upp massa! dom flesta som haft alvarlig anorexia och varit nära döden men blivit "friska" går upp till ganska mycket över normal vikt. Jag har mest psykiska problem som hindrar mig inga fysiska alls.



    Känn ingen stress eller press att svara å så ta hand om dig bara och tänk på vad du vill kram fina<3!

    2012-06-03 | 21:00:43
    Bloggadress: http://hitmeonemoretime69.blogspot.com

Kommentera inlägget här: