En ny start

en blogg om kampen mot min egna kropp

Trött

Kategori: Allmänt

God morgon!

Har visserligen varit vaken ett bra tag. Sedan kl 03.00 det vill säga. Har inte kunnat sova alls inatt. Så många tankar som snurrar i huvudet på mig. Så många frågor, så några svar.

Har sådan ångest hela tiden, vet inte riktigt hur jag ska bete mig. Är på bristningsgränsen till gråt konstant. Men jag antar att det hör till? Hör till det liv jag lever och kommer leva med från och med igår. Matschema, tider, näringsdrycker och liknande. Suck. Det här är riktigt jobbigt :(

Men om min familj och sambo mår bättre utav det här så ska jag i alla fall ge det en chans. Jag tycker i och för sig inte att jag behöver hjälp eller gå upp i vikt. Jag mår prima! Jag är glad. För det mesta i alla fall.

Är på väg in till stan för att köpa mig ett fint block så att jag kan börja skriva dagbok, känner att bloggen inte räcker. Måste börja få ordning på mina tankar. Jag vill heller inte tynga er med alla deprimerande inlägg utan försöka skriva om det positiva här i bloggen. Det kommer bli svårt men jag ska försöka som sagt! :)

Mamma satt och kontrollerade frukosten, såklart. Blev i alla fall: 100g activa, 20g lätt kesella, 1 msk risenta müsli (som jag har plockat ihop själv på Ica maxi), en passionsfrukt och kanel. Blev mätt efter hälften men fick inte lämna bordet för ens allt var uppätet. Landade på ca 161 kcal! Fy. Har sjukt ont i magen nu. Svullen. Äcklig.

Nu ska jag in på Åhléns, vi hörs sen!
Tack för allt stöd! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: